„Овергаз“ и Бизнес клуб на СУ организират предприемаческо състезание за
студенти

За втора поредна година Овергаз в партньорство с „Research Center“ към Бизнес клуб
на Софийски университет „Св. Климент Охридски“ организира състезанието за студенти
Ф.И.Р.М.А. Надпреварата дава възможност на бъдещите висшисти да търсят решение на
казуси, с които големите компании се сблъскват ежедневно.

В състезанието могат да участват студенти, които се обучават в бакалавърски
програми по икономика, технически науки или информационни технологии. Отборите
се състоят от двама или трима души. В първия кръг участниците решават онлайн
казуси в направленията „Финанси и планиране“, „Маркетинг и продажби“, „Технически“
и „Информационни технологии“. Жури избира по три отбора, които да предложат най-
добро решение в съответната област.

Излъчените 12 отбора-финалисти се разпределят в три независими „фирми“, всяка
от които се състои от четири отдела. Младежите получават втори казус, като на финала
всяка фирма презентира своите идеи. Печели отборът с най-добра стратегия. Наградата
е платен стаж в Овергаз.

Желаещите да участват трябва да се регистрират от 1-ви до 20-ти март 2011 година на
адрес http://young.overgas.bg/ в раздела „Висше образование“. Допълнително описание на
проекта може да се намери и на http://www.bisclub.org/node/618.

Във финалната фаза на миналогодишното издание на надпреварата взеха участие 28
студенти. Те разполагаха с една седмица, за да създадат най- ефективната стратегия
за газификация на вилно селище, което се състои от 250 къщи и СПА-център. Според
един от победителите – Крум Стоименов, който учи „Стопанско управление” в Софийския
университет и остана на работа в Овергаз и след края на стажа си, решаването на
подобни практически казуси подготвя бъдещите висшисти за предизвикателствата в
реалната бизнес среда.

Категории: Без категория

0 Коментара

Вашият коментар

Avatar placeholder

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.