ПРЕДЛОЖЕНИЕ ПАРТНЬОРСТВО
1. Данни на организацията : “Ел Би Джи София” сдружение с нестопанска цел, “Ел Би Джи София” със седалище и адрес на управление: област: София, община: София, гр.: София, район: Средец, ул.: Съборна №4, вх. Б, ет. 4, ап. 24, лице за контакт (име и длъжност): Радостина Чипанова – заместник председател връзки с обществеността
телефон: 0888 37 32 51 е-mail: radi.chipanova@gmail.com
интернет адрес:www.bestsofia.org
2. Детайлно описание на цялостната концепция:
Събитието се казва BEST инженерна седмица (BEW). Представлява поредица от инженерни състезания между студенти в различни области. Това е идеалната възможност за един студент да покаже на практика своите знания, умения и изобретателност при решаването на реална инженерна задача. Темите на състезанията се задават от компаниите-спонсори на събитието. Участниците могат да получат възможност за стаж и по-нататъшно кариерно развитие.
Дванадесетте отбора победители ще премерят сили нa финала на 13ти март – EBEC Sofia (European BEST Engineering Competition). Двата отбора, победили всички останали финалисти, се класират за балканския кръг на EBEC и от там имат възможността да се класират за участие на европейския кръг, който ще се проведе във Вършава, Полша.
3. Цели на събитието:
· Свързване на бизнеса с висшето образование.
· Създаване на възможност за практика на заучената в университета теория.
· Представянето на техническите специалности в тяхната интерактивна и креативна светлина, която да привлече младите хора към точните науки.
· Международно сътрудничество със студенти от университети в цяла Европа
· Проверка доколко знанията, усвоени в университета, са приложими на практика.
4. Основни аргументи в полза на партньорство:
· Заявяне на подкрепа към младежки доброволчески инициативи
· Подкрепа за развитие на образованието в посока по-добра реализация на младите кадри в България.
· Отразяване на връзката между бизнеса и образованието: как работят заедно.
5. Период и локация на провеждане на кампанията/инициативата/събитието:
04.03.2013 – 13.03.2013г. на територията на Технически Университет – София, както и на терен, предоставен от компаниите – партньори.
6. Планирани медиини партньорства на събитието
* Интернет изданието на вестник „ Капитал”. Ще изпратим покана и Press relies на всички медии.
* Отразяване във файсбук страницата ни на сайта на организацията и събитието (bestsofia.org ; eweek.bestsofia.org).
* Планира се партньорство със фейсбук страницата на Студенстки град (Always Alive) и с движение „Промяна за студентите“. Както и с БНТ
7.Планирани средства за промоция на събитието
* Плакати (100 броя) в ТУ – София, СУ, МГУ, УНСС, ЛТУ, ХМТУ, НБУ, Библиотекарски Университет.
* Флаери (2000 броя) същите университети.
* Радио реклама и видео материали в ТУ – София.
* Обяви във сайтовете на университетите.
· Изпращане на майл до студентите, които фигурират в базата данни на студенските съвети и кариерните центрове към същите университети.
* Ежедневно публикуване на снимков и видео материал на фейсбук страницата на организацията, групите на блоковете в студенстки град, някои от групите на студентите на ТУ, СУ, МГУ, НБУ и ЛТУ.
* Провеждане на информативна презентация в ТУ- София
8.Прогнозирани/очаквани резултати от провеждането на кампанията/инициативата/събитието:
* Подобраване на връзката между бизнеса и образованието.
* Получаване на по-добра представа на студента за неговите възможности за по-нататъчно реализиране.
* Подобряване на уменията на студентите за работа в екип ( състезателите работят по отбори)
* Популяризане на доброволческото самосъзнание и инициавния и предприемачески подход.
9.Отчитане на резултати от кампанията:
(моля посочете под каква форма може да предоставите отчет на БНТ за проведената комуникационна кампания)
Снимков и видео материал, писмено описание за протичането на всички етапи от събието. Докад, посочващ точния брой участници, наети студенти на стаж или работа. Обратна връзка от компаниите партньори и обратна връзка от самите студенти.
10.Спонсори кампанията:
Студентски Съвет към ТУ-София;ТУ-София;
* Генарелен партньор: Аурубис България;
* Партньори: StangaOne, Nestle, UniCredit, Johnson Controls, SAP, Microsoft, Vivacom,
Interroute, Melexis, Ontotext, Марица Изток 3 ( Контур Глобал)
11. Моля посочете какъв опит имате в организирането и провеждането на други кампании/инициативи/събития:
(включително други медийни партньорства, реализирани с БНТ)
· Организация на Бест инженерната седмица в предходните 2 години;
· Организация на академични курсове, което е в основата на нашата дейност като част от международната студентска доброволческа организация BEST;
· Организация на културни обмени със средства по програмата на ЕС „Младежта в действие”;
· Организация на различни видове лекции, уъркшопове и обучения с цел добиване на Soft skills и организационни умения от студентите: премер – серия от лекции на тема „Как да бъдем успешни?”, проведени от успешно реализирали се млади хора в сферата на предприемачеството.
· Организация на лекции, въвеждащи студентите в дадена професионална сфера като например лекциите на технически – ориентираните фирми Cisco и Interroute.
· Взимане на участие като главен партньор при организацията на ИТ-седмицата, проект в ТУ-София, организиран от „Академика” ;
· Организиране на различни инициативи по случай първи декември, коледа, 14 февруари, 1 март.
12. Кратко описание на основната дейност на организацията:
Локалната група на BEST в София е основана през 2000 и засега е единствена в България. За 11 години наше дело са станали 13 кариерни събития, 8 панаира на труда, 6 академични курса, 2 инженерни състезания и много обучения. Днес BEST София наброява около 30 активни членове, които с въображение и ентусиазъм подготвят поредната възможност за допълнително обучение, пътуване и личностно развитие за колегите си. Основни цели на организацията, както на локално, така и на международно ниво, са постигане на по-качествена връзка между студенти, компании и университет, подобряване на международното сътрудничество, както и подпомагане развитието, както в личен, така и в професионален план, на всеки един студент.
0 Коментара