1. Електронни услуги
    • Внедряване на всички успешни проекти от HackFMI
    • Създаване на нова усъвършенствана изборна система, с възможност да се ползва във всички факултети.
    • Създаване на приложения за улесняване на административната работа както за студенти, така и за административния персонал
  2. Подобряване на ефективността на обучението
    • Програма ЕОС
      • Наставниците да бъдат освен под контрол на академични наставници, но и на ФСС
      • Изготвяне на ясни правила и задължения на наставниците
  3. Социално – битови условия
    • Повишаване на санитарно – хигиенните условия във всички тоалетните във ФМИ
    • Подмяна на износена и остаряла материално – техническа база
    • Wi – Fi покритие в абсолютно цялата сграда на ФМИ (от мазето до V етаж)
    • Изготвяне на нова заповед за разрешаване на достъп на учащи се във ФМИ през събота и неделя м/у 9:00 ч. и 20:00 ч.
  4. Учебна програма
    • Занятия
      • Изравняване на нивото на математическа подготвеност на първокурсниците чрез семинар преди началото на академичната година
      • План за увеличаване на английската грамотност на студентите чрез повече часове; всеки семестър да присъстват часове по английски език. В края на своята образователно – квалификационна степен, учащия се, да владее английски език на ниво B2 (минималното изисквано за софтуерната индустрия)
      • Увеличаване на часовете спорт, като се стимулира студентите да ходят на спорт. Всеки семестър спорт, с цел да се спортува, да се поддържа форма и да се намалява заседналия начин на живот.
    • Ясни регламенти за дисциплините
      • Уводната лекция на всяка дисциплина трябва да съдържа:
        • Конспект за дисциплината
        • Начин за оценяване – текущ контрол и изпит
        • Ориентировъчни дати за контролни и изпити
        • Какви и колко домашни и курсови работи
        • Друга важна информация за курса
  5. Стажове
    • Възможност за стаж дори и през учебно време
    • Повече научно – образователни проекти по програма ЕОС
    • Търсене на съфинансиране за проекти, които не са по програми
  6. Информираността на кандидат – студентите и студентите
    • Необходимостта от повече срещи на терен – потенциалните училища, които ще изпратят своите ученици във ФМИ
    • Изготвяне на ясна и достъпна информация (Пътеводител на първокурсника)
    • Повишаване на активността  и информираността на студентите

 

Това са обобщените точки, които може да намерите в пълния вариант на документа, с който разполага Деканата на ФМИ


0 Коментара

Вашият коментар

Avatar placeholder

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.